23 Ekim 2016 Pazar

MAYBELLINE COLOR TATTOO CREAMY BEIGE MAT FAR


Keyifli pazarlar!
Aceleniz mi var? Makyaj için yaklaşık 3-4 dakikalık vaktiniz var ve siz yinede şık ve bakımlı mı görünmek istiyorsunuz? Biz kızlar makyajda en çok vakti göz makyajında harcarız. Ama öyle bir ürün var ki göz makyajınızı parmaklarınızla 30 saniyede tamamlayabilirsiniz.

Bugünkü konuğum Maybelline Color Tattoo'ların mat serisinden Creamy Beige rengi. Maybelline,bu mat serisini ülkemize yeni getirdi. Daha önce On And On Bronze rengini oldukça sık kullandım ve blogumda da yorumlamıştım. Gelin bir de Creamy Beige rengini inceleyelim;
Öncelikle ürünün kendisine geçmeden önce,ambalajına değineceim. Cam bir kavanozu var ve oldukça dayanıklı. Kolay kolay kırılmıyor ve bence daha hoş gözüküyor. Ürünü ters çevirip sakladığınızda,kuruma problemi ortadan kalkmış oluyor. 
Şimdi gelelim ürünün yapısına;
Ürünün rengi ambalajda daha koyu gibi dursa da gözkapaklarına uygulandığında daha açık bir renk elde ediyorsunuz. Koyu bir bej ve sütlü kahve arası bir renk. Ama eğer daha koyu bir renk elde etmek isterseniz, o zaman ürünü 2 kat uygulamanızı tavsiye ederim. Ürünü tek başına da uygulayabilirsiniz - ki ben öyle daha çok seviyorum bol rimelle- baz olarakta kullanabilirsiniz. Her iki şekilde de gün sonunda göz kapağımda kuruma ve topaklanma yapmadı.



Biterse yeniden alır mıyım? EVET. Hatta bu serinin tüm renklerine şimdiden göz koydum :) İndirimlerde 12 TL'lik fiyatıyla bence pratik günlerin vazgeçilmezi!

Sağlıkla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder