8 Ekim 2016 Cumartesi

CATRICE BLUSH ARTIST SHADING ALLIK PALETİ




Merhaba!
Ülkemize yeni gelen markalardan biri olan Catrice markasını uzun zamandır merak ediyordum. Bende bu 3lü allık paletini aldım. Öncelikle sol baştaki rengi çok sevdim. Yüzümü biraz daha ısıtmak için veya göz kapaklarımdaki crease bölgemi belirginleştirmek için uyumlu bir renk olduğunu düşünüyorum.

Diğer 2 renk ise açık ve sedefli renkler. Ama cildimde duruşlarına bayıldım diyebilirim. O kadar sağlıklı ve canlı gösteriyorlar ki.. Hiç makyaj yapmasanız bile,sadece maskara ve bu allıklardan birini sürseniz bile o kadar hoş ve doğal gözükebilirsiniz. Cildimde kalıcılıklarına gelecek olursak; Evet kalıcılar! Sabah 7'de sürdüğüm allık saat 2'de hala yüzümdeydi. Üstelik aydınlatıcı sürmeme bile gerek kalmıyor. Çünkü allık zaten ışıltılı,bir de aydınlatıcı sürünce disko topu gibi görünmek istemiyorum.

Ürünü Rossmann'lerden alabilirsiniz. Catrice markası gerçekten kaliteli ve uygun fiyatlı bir marka. Daha o kadar çooook çeşit var ki aşık olacaksınııız :)
Sağlıkla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder