26 Haziran 2016 Pazar

THE BALM NUDE DUDE FAR PALETİ


GÜNAYDIN GÜZELLER!
Geçen gün anneler günü indirimini tabiki ben de kaçırmadım. Bir sürü güzel şey aldım. Bana kalsa daha çok şey alınacak şey var ama kendimi frenledim :)
Yaz için kendime güzel bir far paleti arıyordum. Çok renkli farlarım olduğundan dolayı birazcık daha nude tonlarda far almak istedim. Tabiki adı üstünde Nude olunca hiç düşünmeden bu paleti kapıverdim :) Övgülerini diğer Blogger ve Vlogger arkadaşlarımdan çok duydum,bir şans vereyim dedim. 
Hepimiz biliyorum ki,günlük hayatta mavi,mor,yeşil farlarla dışarı çıkmıyoruz. Zaten bunu kim yapar ki? Düşünsenize her gün mavi far sürdüğünüzü,90 lardan çıkmış gibi. Hepimiz günlük hayatta kahverengi,bej,somon  ve tonlarını kullanıyoruz. Hiç olmazsa eyeliner sürüp çıkıyoruz. İşte bu palette tam bu makyajlar için tam bir yardımcı.


İçerisinde toplam 12 tane far bulunuyor. Bunlardan 4 tanesi mat,diğer 8 tanesi ise ışıltılı. Tabikide ışıltılı farlar benim favorim. Günlük hayatta bile olsa ışıltılı kahve tonlardan vazgeçemem. Bu paletin en önemli özelliği bütün farlar birbiriyle kombinlenebilir. Yani 1.fardan tutun sonunca fara kadar bütün renkler birbiriyle rahatlıkla KOMBİNLENEBİLİR. Bu yönüyle de çok sevmiş bulunmaktayım.

                                                     Swatchları da baştan sonuncuya kadar böyle ;


Benim favori rengim Flirty oldu. Çünkü yanar dönerli bir renk. Pembemsi içerisinde kahvelikler bulunduran bir ışıltılı renk. Onun dışında Fit ve Firm renkleri de çok güzel ışıltılı bronz renkte. Sadece bu renkler sürüp eyeliner ile tamamlayınca çok güzel bir göz makyajı ortaya çıkıyor. Onun dışında koyu tonlarda mükemmel. Koyu kahve,koyu yeşil, koyu mavi tonları çok hoşuma gitti. Göz kapaklarınıza bu koyu tonlardan sürüp kahverengi mat far ile karıştırıp harika bir göz makyajı yaratabilirsiniz. BU PALET HARİKALAR YARATIYOR!
Fearless ve Fabulous renkleriyle kaş altınızı ve göz kapaklarınızı aydınlatabilirsiniz. Ayrıca, bazen elimde aydınlatıcı almayı üşendiğim zaman,Fabulous rengini AYDINLATICI olarak kullandığım zamanlar HARİKALAR yarattığını gördüm. 



Paletin içerisinden küçük bir far fırçası çıkıyor. Üstteki fotoğrafladığım fırça çok hoşuma gitti. Kirpiklerinize koyuluk dolgunluk vermek için birebir diyebilirim. Tabiki,bu paleti kullanırken kendi fırçalarımı kullamayı tercih ediyorum. 
Palete genel olarak baktığımız zaman genelde soft ve pembemsi tonlardan oluştuğunu görüyoruz. Zaten bu da benim tam ihtiyacımdı. Fakat eğer The Balm paletlerini kullanıyorsanız,çok tozuttuklarını da biliyorsunuzdur. Ama renkleri o kadar güzel ki bu benim için sorun olmuyor. Zaten çoğu paletteki farlar tozutuyor. 

Bir eyeliner insanı olmama rağmen bu sıralar bütün far paletleri gözlerimi ışıldatıyor. Hepsini almak istiyorum hepsiniii :) Özellikle de The Balm Paletleri. O kadar tatlı değişik geliyor ki bana. Bu palette yaklaşık her gün benim elimden düşmüyor. Bütün far paletlerimi atıverdim bir kenara,bu paletle aşk yaşıyorum bu sıralar. İyiki almışım.

Fiyatı 90 TL ama ben indirimden 48,90 TL'te almıştım. İndirimde kaçırmayın derim. Umarım yazım faydalı olmuştur,bakımlı kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder