21 Nisan 2016 Perşembe

Rival de Loop Young XXL - Rose Eyeshadows Palet İncelemesi


Merhabalar! Nasılsınız? Uzun bir aradan sonra tekrardan sizlerle olmanın heyecanını yaşıyorum. Malum,vize haftası yeni bitti. Sınavlardan alışverişe de çıkamadım. Bu aralar bu palete takmış durumdaydım. Gittiğim her AVM'de Rossman arayıp durdum,ama hiç bir Rossman'de bu paleti bulamadım. Hep tükeniyordu bir türlü bulamadım. Ta kii bugüne kadar :) Bugün gittiğim Rossman'de bolca vardı :) Bende kaptım bir tane tabikide.



Renkleri inanılmaz güzel. Özellikle bu pembe renge bayıldım. Farların pigmentasyonu orta derecede. Eğer far bazıyla uygularsanız daha iyi bir sonuç alırsınız. Palette birbirini tamamlayan renkler var. Genelde simli sedefli renkler hakim. 2 tane doğal mat kahverengi renk var. Crease bölgesine çok iyi gideceklerini düşünüyorum.  Bence uygun fiyatlı alınabilecek en güzel ürünlerden biri. Paletin içinden kullanışsız çift taraflı bir aplikatör çıkıyor. Ben kullanmayı düşünmüyorum. 

Palet günlük kullanıma gayet uygun bence. İçerisinde hem günlük hem de gece makyajı çıkarabilirsiniz. Tam 12 fardan oluşuyor. Farlar yumuşak ve kolay dağılıyor. Fakat çok fazla tozutuyor. Bu yüzden bu paleti kullanacaksanız ten makyajınızı yapmadan önce muhakkak göz makyajınızı yapın.  Paletteki 9. renk Urban Decay Naked 3'deki Trick ile aynı renkte. Onuncu renk ise yine aynı paletten Darkside ile aynı tonda. Palet oldukça kullanışlı,yumuşak geçişli renklere sahip. Eğer uygun fiyatlı,güzel doğal bir far paleti arıyorsanız bence kaçırmamalısınız :)
Fiyatı 13 TL.

HOŞÇAKALIN.. :)


1 yorum: