22 Nisan 2016 Cuma

Rimmel London Kontür ve Aydınlatıcı Paleti

Rimmel London markası ülkemize geldi geleli bir çok ürününü denedim ve memnun kalmadığım ürünü hiç bir zaman olmadı. Her zaman ucuz ama çok kaliteli bulmuşumdur. Markanın bir çok ürünü var. En sonda bu Kate Moss imzalı kontür paletini çıkardılar. Bildiğiniz üzere kontür paletleri bu sıralar çok revaçta. Her marka çıkarıyor. Ben de bu ürün kesinlikle ülkemize gelmez diye bakıyordum fakat Watsons beni şaşırttı ve Türkiye'ye getirdi. Kate Moss koleksiyonunun ojelerini,rimelini ve özellikle rujlarını çok beğenerek kullanıyordum. Bununda güzel olduğunu varsayarak aldım. Tasarımını özellikle çok beğendim. Çok sade ve şık olmuş.

Genellikle benim gibi hazırlanma süreniz çok kısa oluyorsa pratik ürünler yardımcımız oluyor. Allık,aydınlatıcı,kontür derken zamanımız baya gidiyor. O yüzden de böyle pratik ürünler kurtarıcı oluyor. Özellikle bu ürün tam çantaya atıp çıkmalık. Aslında bu üründen 3 farklı renk var fakat Watsons ülkemize 2 tanesini getirmiş. İçeriğine gelirsek;
Bence kontür rengi tam bir kontür olarak kullanılamaz. Çünkü tam mat değil,içerisinde minik ışıltılar var. Sıcak alt tonlu bir renk. Ancak allık ile birlikte uygularsanız gayet güze bir sonuç veriyor. 

Highlighter rengi de çok ışıltılı bir renk değil. Günlük hayatta rahatlıkla kullanabilirsiniz fakat benim gibi ışıl ışıl bir ciltten hoşlanıyorsanız,birazcık az gelebilir doğrusu. İçerisinde minik altın ışıltılar var.

Allık ise çok güzel bir mercan rengi. Paletteki diğer renkler gibi o da ışıltılı. Yaz aylarına çok uyan bir renk olmuş doğrusu. Cilde hafif bir renk ve ışıltı katıyor.  



Ben de paletteki tüm renkler 4-5  saat kaldı. Kalıcılıkları gerçekten çok iyi. Tabiki de gün içerisinde tazelerseniz daha iyi olur. Pigmentasyonları da gayet başarılı. Tek seferde renklerini çok iyi veriyorlar. Beğenmediğim tek yanı mat olsalarmış daha güzel olurmuş. Çünkü piyasada o akdar ok ışıltılı bronzer,kontür rengi var ki.. Yine de günlük kullanıma uygun,yaz için ışıltılı tatlı bir kontür paleti arıyorsanız size tavsiye ederim:)

Sevgi ve sağlıkla kalın :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder