24 Nisan 2016 Pazar

Nivea After Shave Balsam'dan Baz Olur Mu?


Merhabalar! Çok tartışılan,çok konuşulan,yok artık hadi canım denilen bir ürünle karşınızdayım. Ünlü makyaj vloggerı Nikkie Tutorials ile hayatımıza girdi. Kimileri sevdi,kimileri nefret etti. Nikkie'ye göre makyaj bazı olarak kullanılırsa fondötenin daha kalıcıymış. İlk duyduğumda "Çılgınlık bu" demiştim :) Ben de geçenlerde sırf merakımdan aldım ve kullanmaya başladım. Bakalım sevdim mi,sevmedim mi..




  • Cildime önce günlük bakımımı yapıyorum. (Temizleyici,tonik,nemlendirici) Daha sonra ürünü uyguluyorum. Biraz yapış yapış his bırakıyor ama 2 dakika sonra cildim emiyor ve yapışkanlık gidiyor.
  • İlk sürdüğünüzde erkek gibi kokuyorsunuz.Ama makya bitince o koku da yok oluyor.
  • Sonrasında klasik ten makyajımı yapıyorum. Fondöten ya da BB kremimi sürüyorum. Farkettim ki cildimde ürünler daha güzel oturuyor ve oynama bile yapmıyor.
  • Tüylenme yapar diye korkmuştum. Ama bende tüylenme yapmadı.
  • Normalde ten makyajınız gün içerisinde silinir havayla birlikte uçar. Ama ben bu balsamı sürdüğüm günlerde,eve geldiğim zaman makyaj temizleme pamuğumda fondöten ya da BB kremimin ilk sürmüş gibi olduğunu farkettim.
  • Gün içerisinde allık ya da bronzerınızı tazeleme hissi hepimizde oluyor. Fakat bu ürünü sürdüğümde allığım bile saatlerce yerinden oynamadı.
  • Bir diğer korktuğum nokta ise sivilcelenme veya kızarıklık yapar mıydı. Ama bende hiçbirini yapmadı.
  • Cildimi gerçekten çok güzel nemlendirdi,yumuşacık yaptı.
  • Makyajımın daha pürüzsüz görünmesini sağladı.
  • Yağsız bir ürün. Cildimi parlatmadı.
Ben çok beğendim,övdükleri kadar varmış gerçekten. Normal bir baza baya bir para vermektense,bu ürünü uygun fiyata alıp baya bir kullanabilirsiniz.

Ben Carrefoursa'dan 15 Tl'ye almıştım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder