24 Aralık 2015 Perşembe

Essence Soo Glow Krem Aydınlatıcı


Merhabalar,bu yazımda çok severek kulladığım ve çoook uygun bir ürünle tanıştaracağım.Hepiniz Essence markasını biliyorsunuzdur.Tüm ürünleri gerçekten uygun ve kaliteli.Bende bu aydınlatıcıyı yazın aldım ve ba-yıl-dım..

Bu aydınlatıcı kremsi.Bu yüzden de gayet rahat uygulanıyor.Parmaklarınızla rahatça uygulayabilirsiniz.Kapağı da çok şirin ve kaliteli.Ben de kırılma falan yapmadı. Tam çantaya atıp çıkmalık.

Sürünce o kadar doğal duruyor ki.. Cildiniz simli simli kalıp gibi durmuyor.Cildiniz ile doğal olarak bütünleşiyor.Bence The Balm'ın aydınlatıcılarının pabucunu dama atar.Üstelik onlardan da fiyat olarak gayet uygun.


Bence gayet kalıcı.Ben evden çıkarken sürüyorum 3-4 saat sonra eve geldiğimde hala yüzümde oluyor.Bu ürün Nars'ın Albatross Aydınlatıcısı'na muadil olarak gösteriliyormuş. 



Ben yazdan beri yaklaşık her gün kullanıyorum ve daha yarısına bile gelmedim.Öyle de bereketli bir ürün.Peki hiç mi kötü yanı yok bu ürünün? YOK. Öylesine bayıldım yani.


Fiyatı 10 TL.

Bence yılbaşı indiriminde bir bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder